Visitem el YOMO

El dimecres 28 de febrer l’alumnat de 4t de primària i els de 4t d’ESO, que som els seus padrins, hem anat al “YoMo Festival” (YO=Youth, MO=mobile), en aquest cas de ciència i tecnologia.

Hem arribat allà amb autocar, i hem passat tot el dia pel nostre compte visitant els diversos estands i exposicions, on hi havia des de jocs amb ulleres de visió virtual fins a impressores 3D. Hem fet tallers i hem anat a xerrades (una del Ferran Adrià, per exemple).

Tot seguit hem dinat plegats i després hem continuat visitant tallers i parades, on podíem interaccionar i aprendre sobre el tema que es tractava, sempre relacionat amb la ciència i la tecnologia.

Finalment, hem tornat padrins i fillols tots junts i hem compartit les nostres experiències entre nosaltres.