Visita al Museu del Disseny

Divendres 2 de febrer, l’alumnat de primer i segon de primària vam anar a visitar el Museu del Disseny de Barcelona.

Estàvem molt emocionats ja que havíem de portar unes capses de sabates buides i no teníem molt clara la seva utilitat.

En arribar, les monitores ens van acompanyar a una sala del museu per tal de fer-nos una interessant explicació del que veuríem a l’exposició “Del món al museu. Disseny de producte, patrimoni cultural”. Va ser molt curiós poder comprovar la gran varietat d’objectes creats per artistes catalans, els quals són molt importants per a la nostra vida quotidiana. A més, vam aprendre quin és el procés de creació de cadascun d’aquests objectes: pensar què volem fer, fer un esbós, fer una petita maqueta i fabricar l’objecte amb mides reals.

Finalment, ens vam convertir en dissenyadors dels nostres propis productes. Va ser increïble poder viure en primera persona aquest procés tan engrescador i apassionant. Tot seguit, vam guardar les nostres creacions a la “famosa” capsa buida i ens la vam poder endur a casa.

Per acabar vam anar al Parc del Clot, vam dinar  i vam tenir un temps per poder jugar tots plegats. Quin dia més meravellós!!!