Tot ampliant la biblioteca

Un cop més l’AFA de l’escola ha fet, enguany, una aportació econòmica per tal d’ampliar el fons general de la Biblioteca. És per aquest motiu que, el novembre passat, un grup de noies i nois de les classes d’ESO, amb un llistat de demandes específiques dels seus companys i companyes, van dedicar una estona a fer la tria literària a La casa del llibre de la Rambla de Catalunya.
Aquesta iniciativa va permetre d’aconseguir una seixantena d’exemplars, que ja tenim disponibles per al préstec a l’alumnat que ho desitgi.
Des d’aquestes ratlles agraïm l’aportació de l’AFA, que ens permet gaudir d’un material de lectura actualitzat i adaptat als gustos dels nois i les noies de la secundària. Ha estat un bonic i útil regal de Nadal que anirem gaudint durant tot el curs.