Taller sobre els animals exòtics

El passat dilluns dia 10, a 1r d’ESO, van venir dos membres de DEPANA, que és una ONG que es dedica a la defensa, estudi i conservació del patrimoni natural, a fer-nos un taller sobre els animals exòtics.

La Montse i la Clara (exalumna de Projecte) ens van explicar quins animals es poden considerar realment domèstics i quins no, i de quina manera podem col·laborar perquè els animals puguin viure amb el màxim de condicions. També vam estar parlant sobre aquells animals que són alliberats a la naturalesa quan els seus propietaris, per diferents motius, ja no els volen a casa i quin és l’impacte en els ecosistemes. Ens va impressionar molt quan vam veure en quines condicions són transportats molts d’aquests animals per a la seva venda.

Realment, el taller ens va fer reflexionar molt sobre aquest tema…