Informació curs vinent (2021-2022)

Ja s’ha obert el període de preinscripció pel curs 2021-2022 per educació infantil i primària (del 15 al 24 de març) i educació secundària: (del 17 al 24 de març).

Si teniu dubtes o preguntes sobre aquest procés, podeu posar-vos en contacte amb nosaltres i us ajudarem amb tots els tràmits necessaris.

NOVETAT: Llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició ordenada a 07/05/2021.

Llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb el barem resoltes les reclamacions a 30/04/2021.

Llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb el barem provisional a 19/04/2021.

En aquest enllaç hi trobareu les places que ofertem de cara al proper curs.

Si necessiteu més informació sobre l’escola, encara sou a temps de demanar una entrevista amb la direcció del centre, tot aprofitant el mateix dia per veure l’escola en funcionament.

Donada la situació excepcional que estem vivint, també oferim la possibilitat de mantenir videoconferències amb l’equip directiu de l’escola per tal de poder-vos explicar, de la manera més propera possible, les característiques del nostre centre. Us podeu adreçar a la secretaria per demanar dia i hora al telèfon 934170321 o a projecte@escolaprojecte.cat.

Si ho desitgeu, també podeu fer un recorregut virtual a l’escola seguint aquest enllaç.