Reunions informatives 2019-2020

La informació de cara al curs vinent per a les famílies que estigueu interessades en la nostra escola es fa, preferiblement, a través d’una entrevista amb la direcció del centre, tot aprofitant el mateix dia per veure l’escola en funcionament.

Us podeu adreçar a la secretaria per demanar dia i hora al telèfon 934170321 o a projecte@escolaprojecte.cat.

També realitzem algunes reunions informatives, de caire més general, a les quals també hi podeu assistir les famílies interessades, i en què es tracta, a grans trets, què ens caracteritza com a escola.

Les properes reunions són:

– Dijous 28 de febrer a les 15.15h per famílies interessades en P3.

– Dijous 7 de març a les 15.15h per famílies interessades en altres cursos.

– Dijous 21 de març a les 15.15h per famílies interessades en P3. NOVA!

Cal confirmar l’assistència a l’escola al telèfon 934170321 o a projecte@escolaprojecte.cat perquè l’aforament és limitat.

En aquestes reunions també comentem les qüestions i els dubtes que com a famílies pugueu tenir.