Quanta fruita i quanta verdura!

Els nens i les nenes de tercer i quart de primària hem visitat Mercabarna. No us podeu arribar a imaginar la quantitat de fruites i hortalisses que hem vist en tres hores!

En primer lloc, abans d’entrar a les naus del mercat, hem après com es classifiquen les fruites (cítriques, de pinyol, de llavor, exòtiques…) i també les hortalisses (de bulb, d’arrel, de fruit…). Ens han explicat que és força recomanable prendre’n 5 racions al dia per créixer sans i forts.

Després hem visitat els diferents espais del mercat i hem quedat bocabadats amb la quantitat d’aliments que hi havia! Hem vist fruites i verdures que mengem sovint i d’altres del tot més estranyes com el ruibarbre, el tomàquet d’arbre, el tamarinde o l’alquequengi!

També hem vist com es rentaven, classificaven i embossaven les patates que acabaven d’arribar al mercat plenes de terra del camp.

I per acabar la visita, hem dinat una amanida variada acompanyada d’un suc de taronja, un bon entrepà i una macedònia natural.

En fi, una sortida divertida i saludable!