Punts, rectes i segments amb GeoGebra

Els nens i nenes de quart de primària estem descobrint un món ple de punts, rectes, semirectes, angles i segments: la geometria en el pla. No sempre és fàcil dibuixar rectes i angles en un full de paper, i mesurar els angles amb el transportador és molt divertit però a vegades ens costa una mica fer-lo servir bé.

Fa unes setmanes que hem descobert un programa als ordinadors de l’escola anomenat GeoGebra que ens està donant un molt bon cop de mà.  Amb la seva ajuda podem dibuixar punts de tots colors a les coordenades que indiquem i traçar segments en un tres i no res.

Tot i que continuarem descobrint les possibilitats del GeoGebra tampoc deixarem de fer geometria sobre el paper perquè encara que ens costi una mica i no ens quedi del tot perfecte, és molt divertit!