Projectina, la gegantona de l’escola

A finals del primer trimestre ens vam reunir la Comissió Gegantera de Projecte, formada per mares i pares de l’Afa i alguns mestres. Teníem el recompte de vots que havien fet els i les alumnes de 2n i 6è de primària: d’una banda dels noms proposats i, d’altra banda, dels dibuixos de la gegantona.

Tal com havíem quedat, calia escollir entre els tres noms i els tres dibuixos més votats.

Els noms més votats van ser: Petra, Projectina i Tibi. Després d’algunes deliberacions ens vam decidir per Projectina, que és el nom que havien proposat els nens i nenes de 1r d’ESO, ja que ens va semblar més representatiu de l’escola.

A l’hora d’escollir el dibuix va ser més difícil, perquè tots els dibuixos que heu fet els i les alumnes de l’escola demostren moltíssima imaginació, creativitat i sentit artístic. Els tres dibuixos més votats van ser aquests:

Gegantona de Georgina Pujolriu,  de 2n d’ESO

Gegantones de Júlia Parera, de 2n d’ESO  i Samuel Borràs, de 1r d’ESO

Tot i això, no volíem deixar de banda les altres propostes, per això vam escollir un dibuix representatiu de cada cicle:

Gegantones de Sira Hernández, de cicle mitjà, i de Maria Sánchez Rico, de cicle superior

Gegantones de Guillem Samaranch, ed. infantil,  i d’Ona Mas, cicle inicial.

Tots aquests dibuixos els farem arribar a un artista que en el seu taller farà l’estructura de la gegantona. Després a l’escola la pintarem, li posarem cabells, roba i alguns elements de cada un dels dibuixos.

Els membres de la Comissió Gegantera felicitem les autores i els autors de les gegantones més votades i a tot l’alumnat de l’escola per la qualitat de les vostres obres.

Esperem que ben aviat puguem tenir entre nosaltres la Projectina!!!