Projecte de l’habitatge a 3r d’ESO

L’alumnat de 3r d’ESO tenim un nou projecte de l’assignatura de tecnologia. La nostra feina és crear i estudiar l’habitatge i per a aquest projecte hem necessitat l’ajuda d’alguns pares i mares experts que ens han ajudat a millorar les nostres idees i a entendre l’habitatge des d’un punt de vista més professional. Han vingut quatre pares i mares en total.

L’Oscar, el pare d’en Matías, és arquitecte i ens ha explicat la seva feina a l’empresa que va heretar del seu pare, i també el seu recorregut acadèmic fins al moment.

L’Esther, la mare de la Carlota, es dedica a un àmbit més de venda de pisos en una empresa en què treballa amb les seves dues germanes.

El Santi, el pare d’en Bernat, ens ha explicat el seu ofici d’una manera més lúdica i plena de broma, de manera que tota la classe va acabar rient.

I finalment en Ramon, el pare de la Marina, ens ha explicat el seu recorregut acadèmic i els diferents projectes en què ha treballat fins al moment.

La visita d’aquestes famílies expertes ens ha servit de molta ajuda i ha fet que els nois i noies de classe haguem gaudit del projecte de manera diferent i lúdica, però alhora professional.