Pla Renova’t a Casa Sagnier

L’alumnat de 2n d’ESO vam anar el dijous 19 de maig a Casa Sagnier.

Casa Sagnier és un equipament públic de difusió i de promoció cultural situat als jardins d’Enric Sagnier, al Districte de Sarrià-Sant Gervasi.

Des de fa una colla d’anys el Centre Cívic promociona i participa en el Pla Renova’t, que consisteix en anar recollint roba en bon estat que els mateixos veïns del barri duen al centre i organitzar un mercat de segona mà.

La nostra tasca va consistir en separar i organitzar les diferents peces de roba per talles, i preparar la sala on es portarà a terme el mercat solidari com si d’un aparador de botiga es tractés.

Durant una hora vam estar combinant pantalons amb samarretes, vestits amb sabates, camises amb jaquetes… tot col·laborant de forma voluntària i amb interès en la preparació d’un acte solidari.