Participem a la jornada “Eduquem per acollir”

El proppassat dissabte 18 de març s’ha portat a terme la Jornada de reivindicació i solidaritat en suport de les persones refugiades sota el lema “Eduquem per acollir” amb la participació de diferents escoles, entitats, agrupaments i esplais del districte, membres de la Xarxa Sarrià-Sant Gervasi barri refugi, amb la finalitat de sensibilitzar a favor de l’acollida de refugiats.

Durant tota la setmana hi ha hagut una exposició, a l’Ajuntament del districte, amb les feines de l’alumnat dels diferents centres. Al llarg d’aquesta jornada s’han realitzat diferents debats, intervencions i actuacions.

La Sira i la Júlia, de 2n d’ESO, hi han participat en nom de la nostra escola llegint cartes que les i els nostres alumnes han escrit en el marc del projecte de la Biblioteca Francesca Bonnemaison, adreçades a nois i noies del camp de refugiats de Lagkadikia, a Grècia.

Desitgem que tot plegat contribueixi a augmentar la sensibilitat vers la situació de les persones refugiades que, fugint de la guerra, la fam i altres situacions terribles, busquen acollida al nostre país.