Padrins i fillols a l’Escola Fluvià

El dia 13 de octubre ha vingut la Clara Ocaña, una exalumna de l’escola que treballa d’arquitecta. Ens ha fet una xerrada sobre els possibles canvis que es podrien fer al nostre pati per millorar les possibilitats de decoració i diversió per als nens i nenes.

En acabar la xerrada els cursos de 3r de ESO i 3r de primària hem anat a l’Escola Fluvià per veure les reformes del pati de l’escola que s’havien fet recentment. Tenen muntat un petit espai natural amb innovacions com un hort o una bassa amb peixos i nenúfars.  Al final ens han donat molts consells i moltes idees constructives per poder millorar el nostre pati. Aquesta sortida formava part de les Jornades de Valors, que aquest any han tractat sobre l’esforç.