Nova exposició: Els llibres també vénen de vacances

Durant aquest mes de juny, la biblioteca de l’escola té una nova exposicióELS LLIBRES TAMBÉ VÉNEN DE VACANCES.

Els llibres exposats són les recomanacions de lectures de vacances per aquest estiu.

Aquesta exposició serà presentada a les diferents classes per tal que els nens i les nenes coneguin el gènere i la temàtica tractada, i així puguin escollir segons les seves preferències partint d’un criteri de qualitat i interès.

Es tracta de LLEGIR per GAUDIR i que a la bossa de vacances no falti un llibre per tal de continuar afavorint l’hàbit lector.

És un bon moment per recordar que podeu passar una bona estona visitant alguna llibreria o biblioteca i deixar-vos aconsellar per les persones que hi treballen.

A l’inici del nou curs farem un parell de sessions d’animació lectora dedicada a intercanviar opinions sobre les lectures fetes i els espais de lectura que ofereix la ciutat.

A continuació teniu els enllaços amb les recomanacions de lectures:

Estiu 2016 6è

Estiu 2016 5è