Nova exposició a la Biblioteca: “Som diferents, som iguals!”

Amb motiu de la celebració de les VIII Jornades de Valors, a l’espai de la Biblioteca de l’escola, acabat de remodelar, inaugurem el curs amb una nova exposició de llibres, cedida per la Biblioteca de l’Associació de Mestres Rosa Sensat.

L’exposició, titulada amb el lema de les Jornades, “Som diferents, som iguals!”, recull un conjunt d’obres seleccionades que ens ajudaran a reflexionar en favor de la igualtat d’oportunitats, la superació dels estereotips de gènere, culturals i socials i la defensa de la dignitat personal.

Aquesta selecció de llibres il·lustrats ens aporta recursos, a nosaltres com a docents, per treballar la coeducació i, al mateix temps, ens facilita tot un seguit d’activitats d’animació lectora que tenen l’objectiu últim d’incidir en la formació de bons hàbits lectors i d’afavorir que la biblioteca escolar segueixi sent,  també, un centre de debat generador d’idees.

Una vegada més, des de la Comissió de la Biblioteca de l’escola, agraïm aquest préstec i el treball coordinat de l’equip de l’escola, que de ben segur en sabrà treure molt bon profit, tot oferint diverses activitats d’animació lectora als nostres alumnes.