El Nadal ja ha arribat a la Biblioteca!

Sí, sense quasi adonar-nos, ja tenim el Nadal aquí. La Biblioteca de l’escola s’ha vestit de blau i plata i tenim nova exposició: “Llibres que parlen del Nadal “

S’han fet, al llarg d’aquest mes de desembre diferents dinamitzacions lectores, una per cada curs des dels cargols fins a 6è de primària. Els àlbums treballats han estat:

Pels nivells de Infantil: Un missatge pel Pare Noel. Hiawyn Oram & Tony Ross / Ed. Timun Mas

Per Cicle Inicial  i 3er de primària : L’arbre de Nadal del senyor Eudald. R. Barry Ed. Corimbo

Per 4rt : L’euga Rara Joles Sennell & Maria Hergueta Ed. Oxford

Per 5è : El millor Nadal de Chih-Yuan Chen Thule ediciones

Per 6è: Allumette Tomi Ungerer Ed. Kalandraca

Hem passat una bona estona plegats , compartint un conte i, a partir del mateix, costums, tradicions i valors propis d’aquestes festes.

Com cada final de trimestre, us facilitem la publicació de EL GARBELL nº 15 on podreu trobar un munt de novetats i recomanacions literàries.

També, per primera vegada, un butlletí especial anomenat LA GRANERA que recull sols la presentació dels llibres de secundària apareguts a la publicació EL GARBELL durant el curs escolar passat.

Recordeu que un llibre sempre és un bon regal !

Bones Festes!