Fem de mestres a escoles bressol!

Fa uns dies els nens i les nenes de quart, i després els de tercer, vam anar a visitar dues escoles bressol del barri: El Putxet i Piolets.

Ambdues classes vam preparar una activitat per fer durant la nostra visita: els de quart vam cantar cançons populars infantils amb els titelles que havíem fabricat, mentre que els de tercer vam preparar un conte i cançons sobre l’hivern, tema que les nenes i els nens de l’escola Piolets estaven treballant. Les cançons que vam cantar també van ser tot un èxit, encara que únicament ens copiaven els gestos que nosaltres fèiem, ja que només eren capaços de dir paraules o frases molt senzilles.

L’activitat va ser molt positiva per a tothom i vam passar una estona ben divertida. Esperem poder repetir l’experiència aviat!