Les girafes anem al zoo

El passat divendres els nens i nenes de la classe Girafes vam anar al zoo per veure la girafa en el seu nou espai.

Vam marxar de l’escola amb autocar i en arribar allà vam començar a fer tota la visita sense perdre’ns cap animal.

Vam començar per l’espai de la sabana, on vam veure els diferents animals que viuen amb la girafa. Finalment vam poder veure la girafa gran amb la seva cria i ens vam fer fotos amb ella.

Just abans de dinar vam veure l’espectacle dels lleons marins i ens va agradar molt.

Vam seguir la ruta i en arribar a la zona dels rèptils vam veure un breu documental sobre els dracs de Komodo que va ser molt interessant.

Ens va agradar molt la part dels felins i abans de marxar també vam poder veure les foques i els pingüins.

Va ser un dia ple d’emocions que vam poder gaudir molt amb tots els companys i companyes.

Podeu veure més fotos registrant-vos i accedint a la galeria fotogràfica.