Les girafes anem al Joc Perdut

Les Girafes hem pogut gaudir, juntament amb altres escoles de Barcelona, tot participant al Joc Perdut.

Ha estat un dia súper especial, ja que per primer cop hem fet una sortida en ferrocarril com fan els nostres companys i companyes de primària i la veritat és que ha estat tota una experiència!

Hem arribat a la Plaça del Sol, on ens estaven esperant la resta de participants i ens han repartit els pitrals de colors per tal d’ajuntar-nos amb els nens i nenes de les altres escoles.

La narradora de la història ens ha estat explicant què havia passat amb aquest joc perdut, i a poc a poc han anat apareixent diferents personatges molt especials relacionats amb la història: un ocell molt divertit, un pop gegant, una girafa altíssima i una turista molt simpàtica, entre d’altres. I ha arribat el moment de ballar totes aquelles danses que hem estat preparant durant el trimestre: el semàfor, la pomera, els animals, el tortell i un joc sorpresa final molt divertit en el qual ens hem convertit en elefants.

Hem passat un matí genial, tot gaudint de noves experiències i compartint aquests bons moments amb nens i nenes de P5 d’altres escoles.

Podeu veure més fotos registrant-vos i accedint a la galeria fotogràfica.