L’alumnat de 3r d’ESO fem meditació

Des que va començar el curs 2018-2019 l’alumnat de 3r d’ESO hem estat practicant diferents tipus de meditació en l’àmbit de tutoria, per tal de promoure la relaxació a les classes i la confiança i l’estima cap a un mateix.

A partir d’aquestes tècniques que ens han ensenyat els nostres tutors Gabor i Albert, hem pogut avançar i madurar en l’àmbit psicològic i en la manera en la qual ens hem d’agradar a nosaltres mateixos i acceptar-nos tal i com som. Hem treballat amb dos tipus diferents de tècniques. A la primera part sempre relaxem el nostres cos i ens concentrem en les seves diferents parts, i fem un viatge pel nostre interior; i a la segona part, sempre escoltem algun relat explicat pels dos professors i a partir d’aquí expliquem el que ens ha transmès i opinem sobre el rerefons de la història i també expliquem històries personals voluntàriament.

Aquestes classes ens ajuden a descobrir el millor de nosaltres, a promocionar-ho i a acceptar la nostra persona, perquè tots som únics i tots tenim un valor incalculable.