L’AFA cerca un nou logotip

Estrenem la secció de notícies de l’AFA!

I que millor per començar que un concurs*. Com ja sabeu, la junta de l’AFA ha canviat les sigles d’AMPA (Associació de Mares i Pares d’Alumnes) per les d’AFA (Associació de Famílies d’Alumnes) amb l’objectiu de donar cabuda a la diversitat de famílies que hi ha tant a la nostra escola com a la nostra societat.

Amb el canvi de sigles, l’AFA necessita un nou logotip amb el qual es pugui sentir identificada. Per això hem organitzat un concurs per escollir un nou logo per a l’Associació de Famílies d’Alumnes de l’escola.

Recordeu que teniu fins al 24 d’abril per presentar les vostres propostes.  Animeu-vos a participar-hi!
*Les bases del concurs són:

PARTICIPANTS. Hi poden participar tot l’alumnat de l’escola i els seus pares, mares o tutors.

INSCRIPCIONS. Les propostes de logotips, acompanyades del nom i cognoms de l’autor/a de la imatge, s’han de fer arribar al correu de l’AFA (afa@escolaprojecte.org ) en format jpg.

TEMA. El logo ha de ser una imatge amb la qual l’AFA es pugui sentir identificada i que encaixi amb el disseny corporatiu de l’escola.

JURAT. El jurat estarà format per una comissió de l’AFA i es reserva el dret de declarar desert el concurs. El logo es farà públic coincidint amb la publicació al juny de la revista Portaveu de l’AFA.

PREMI. Ser la imatge de l’AFA de l’Escola Projecte, que apareix a tots els documents i publicacions de l’associació.