A l’abril… LLIBRES i ROSES mil!

Ja som a l’abril i tot just acabem d’encetar l’entrada a la primavera: hem avançat l’hora dels rellotges i gaudim de més hores de llum solar, la natura és verda i florida i sabem que vindran algunes pluges que regaran i netejaran les nostres terres… Sens dubte, però, el mes d’abril és el mes en què els LLIBRES són els protagonistes.

Celebrem dues grans festes: el 2 d’abril, el Dia Internacional del Llibre Infantil; i el 23 d’abril, la Diada de Sant Jordi, que tradicionalment celebrem amb llibres i roses.

A l’escola, com sempre, dissenyem una diada especial en la qual els llibres són els principals protagonistes.

Per tal d’orientar-vos en l’adquisició de llibres per als nostres infants i joves, us adjuntem un nou exemplar de la revista EL GARBELL 16, que pensem que us pot ser d’utilitat.

Us desitgem a totes i tots una feliç diada!