Jornada de reflexió sobre la Covid-19 a 1r d’ESO

L’alumnat de 1r d’ESO han treballat i exposat, per grups, diferents aspectes del Coronavirus sobre els quals han fet recerca. Les ponències s’han fet en català, castellà i anglès i han tractat sobre les vacunes, els virus i les mutacions, com afecta la Covid-19 la gent gran, el funcionament de les empreses farmacèutiques, mites sobre la Covid, els videojocs i l’avorriment durant el confinament, l’economia i la salut mental i emocional dels i les adolescents. Hem comptat amb la xerrada inaugural d’en Miquel Porta, ex-pare de l’escola, epidemiòleg i investigador. També ens ha fet una xerrada l’Eva Valero, mare de Projecte i responsable d’hemoderivats del Banc de Sang. La jornada s’ha clos amb la Montse i l’Ari, infermeres de l’escola, que ens han donat algunes recomanacions de cara al Nadal.