Jornada de portes obertes a la Universitat Autònoma de Barcelona

El dia 8 de febrer, l’alumnat de 4t d’ESO vam anar a la jornada de portes obertes de la Universitat Autònoma de Barcelona. Vam assistir a unes xerrades sobre les carreres universitàries.

Aquestes xerrades, cada alumne n’havia escollit dues o tres, ens van servir per aclarir més el nostre futur, encara que estaven dirigides a nois i noies de batxillerat. Ens van ajudar a començar a escollir el nostre itinerari d’estudis. En general les xerrades ens van agradar, però hi va haver alguna que no. De totes maneres ens va servir de molt: fins i tot ens van dir les notes de tall i els horaris.

Recomanem aquesta sortida perquè és una bona manera de fer-te una idea del que es fa en les carreres que t’interessen.