Ja som Girafes!

El primer dia d’escola les Girafes arribàvem amb un rau-rau a la panxa que ens feia estar una mica neguitosos. Tot va ser entrar per la porta i veure els nostres companys i companyes i l’alegria va començar a brollar amb força com en un salt d’aigua.

¿Estàvem segurs que teníem la capacitat d’aprendre tot el que s’investiga a la classe de les Girafes? No n’estàvem massa convençuts… però llavors, amb l’ajuda dels amics i les amigues de la classe, vam posar-nos a pensar què podríem fer per demostrar-nos a nosaltres mateixos que som molt capaços i que, quan es tracta de força de voluntat, no ens guanya ningú. Quina idea més bona vam tenir! Vam jugar a curses saltant a peu coix (que difícil!), vam fer carreres tot portant una cullera i un ou a la boca (que complicat!). Per parelles havíem d’agafar una pàgina de diari per les puntes, posar-hi un globus inflat a sobre i, sense que caigués, portar-lo fins a l’altra punta de l’aula (mare meva!); i, per últim, havíem d’agafar amb palets xinesos tants taps d’ampolla (que flotaven dins d’unes galledes amb aigua) com poguéssim (a qui se li ha ocorregut aquesta idea?).

Més tard, els nens i les nenes de primer de primària ens van fer unes preguntes relacionades amb el que ens tocaria fer durant aquest curs. Es pensaven que no podríem contestar-les, però vam ser ràpids i astuts!

Per finalitzar, ens van regalar una estàtua de cartró en forma de girafa que simbolitza que, a part de ser unes bones girafes, ens hem esforçat i ens ho hem passat pipa!

Cap endavant, Girafes!