A la recerca del Joc Perdut

Aquesta setmana, les Girafes hem tingut la sort de poder participar en el Joc Perdut, juntament amb altres escoles de Barcelona.

Ha estat un dia molt especial ja que per primera vegada hem fet una sortida en ferrocarril, com fan els nostres companys de primària i ha anat genial!

En arribar a la Plaça del Sol ens han repartit els diferents pitrals de colors, per tal de separar-nos en diferents grups i barrejar-nos amb els nenes i nenes de P5 d’altres escoles.

Tot seguit ha començat el joc, amb les explicacions de la narradora, la presentació dels diferents personatges i el moment més especial, poder ballar i cantar totes aquelles danses que havíem preparat durant el primer trimestre! Ha estat molt divertit poder gaudir d’aquesta experiència i conèixer molts nens i nenes d’altres escoles!

Podeu veure més fotos registrant-vos i accedint a la galeria fotogràfica.