Hem celebrat les Jornades de Valors 2018!

El dies 18 i 19 d’octubre hem celebrat les Jornades de Valors, que enguany ens han permès treballar el valor de la igualtat i, més concretament, el de la igualtat de gènere.

Durant aquests dos dies totes les classes de l’escola, des dels més petits fins als més grans, hem aturat la nostra feina habitual i hem participat en diverses activitats que ens han ajudat a entendre millor què és això de la igualtat de gènere.

Hem esmorzat la tradicional xocolatada, els padrins i fillols hem jugat en parcs del barri, hem ballat plegats al pati i, sobretot, hem conviscut dos dies i ens ho hem passat d’allò més bé.

Després d’una experiència tan enriquidora com aquesta, ja estem desitjant que arribin les properes Jornades de Valors 2019.