Han nascut els pollets!

A la classe dels Turistes i els Exploradors (1r i 2n de primària) estem molt contents!!!

Després de vint-i-un dies cuidant els nostres set ous, per fi ja han nascut tres pollets marrons, petitons i molt dolços.

Ara els hem de cuidar perquè es facin ben grans. Tenen una casa amb serradures al terra, una mica d’aigua i pinso triturat per alimentar-se. Cada dia els hem de canviar tres vegades l’aigua i posar-los menjar. Estaran a l’escola fins dijous i estem molt il·lusionats perquè puguin anar a una granja per viure amb els seus amics.

Ha estat una gran experiència que no oblidarem mai! Encara tenim els capgrossos, que s’estan convertint en granotes, els cucs de seda que a poc a poc van creixent i els grills que cada vegada canten més.

Ja us anirem explicant més novetats !!!