El grup de 4t d’ESO fa el voluntariat al Banc d’Aliments

Just abans de començar les vacances de Nadal, la classe de 4t d’ESO hem anat a les naus que el Banc d’Aliments té a la Zona Franca. Com ja és tradició a la nostra escola, els nois i noies de 4t hem ajudat a classificar els aliments aconseguits en els diferents recaptes que s’han fet a la ciutat amb l’objectiu que les persones més necessitades puguin tenir garantit el menjar durant aquestes dates.

Ens hem dividit en grups i hem fet tasques com ara: escanejar els productes, classificar les begudes, empaquetar els aliments… Ha estat una activitat que, durant tres hores, ens ha tingut ben atrafegats. Sort que el Banc d’Aliments ens ha obsequiat amb un bon esmorzar!

Creiem que ha estat una experiència molt enriquidora i esperem que pugui tornar a fer-se el curs vinent.