El grup de 4t d’ESO participem a La Zona (INNY)

El 6 de novembre el grup de 4t d’ESO vam anar al Teatre Apolo a participar en una activitat anomenada La Zona. Vam compartir el matí amb nois i noies d’altres escoles i instituts.

L’activitat va consistir en parlar sobre la identitat sexual (igualtat de gènere), els menors que han de migrar i els perfils digitals. El que ens va agradar va ser que les xerrades les feien joves com nosaltres, que ens explicaven les seves experiències personals. I no es va fer gens pesat, ja que entre xerrada i xerrada els organitzadors posaven música, feien sortejos, etc.

Creiem que ha estat una bona oportunitat de parlar de temes que ens interessen però d’una manera diferent a l’habitual. Ha estat una proposta molt interessant!