El grup de 1r d’ESO fem teatre amb titelles

Aquest curs els i les alumnes de 1r d’ESO estem treballant en un projecte molt complet que consisteix a crear la nostra pròpia obra de teatre. En aquesta creació hem decidit d’incloure uns titelles perquè facin de protagonistes. Per fabricar-los, necessitàvem fer un procés de disseny i, com que nosaltres no en som experts, li vam demanar ajuda al  Marcos Martín. Ell és un dibuixant de còmic (i pare d’un company de la classe), i ens va ajudar a perfeccionar els dissenys dels titelles.

Un cop que vam haver escollit el disseny final del titella i vam començar a crear els primers caps, van venir la Marta Arana i l’Anna Duran (àvia i mare d’una companya de 6è), unes expertes en la fabricació d’aquests ninots. Ens van donar consells a alguns de nosaltres per saber com s’havia de construir el titella i també van portar-nos-en alguns de mostra perquè, qui volgués, pogués provar-ne el funcionament i els moviments.

Aquestes persones expertes ens han ajudat molt en el procés d’elaboració del nostre projecte, i esperem que tornin el dia de la representació per poder veure el resultat final. Els volem donar les gràcies per tot el que han fet amb i per a nosaltres.