El grup de 1r d’ESO participem a la XXV Audiència Pública de l’Ajuntament de Barcelona

Aquest curs l’alumnat de 1r d’ESO participarem en la XXV Audiència Pública de l’Ajuntament de Barcelona.

L’Audiència Pública a les Noies i els Nois de Barcelona és una forma de participació ciutadana en què alumnes de diferents centres de Barcelona treballarem plegats al voltant d’un tema per fer una proposta a l’Ajuntament de Barcelona. D’aquesta manera es dona veu a la ciutadania més jove i eduquem en la participació cívica.

El tema d’enguany és la igualtat i es fomentarà l’esperit crític i reflexiu al voltant de qüestions com el sexisme, el masclisme, la discriminació per gènere o orientació sexual. Es proposaran mesures preventives dins del marc de la ciutat de Barcelona que puguin representar una millora en aquest àmbit.

Us anirem informant de les diferents activitats que portarem a terme. Ara Projecte ja ha participat en una formació de tot un matí amb la resta de professores i professors d’altres centres per tal de conèixer amb més profunditat la proposta i les activitats que portarem a terme conjuntament.