El grup de 1r d’ESO anem a l’Aula ambiental Bosc Turull

El dimarts 13 de novembre el grup de 1r d’ESO hem anat a l’Aula ambiental Bosc Turull, al barri de Vallcarca, a fer un taller sobre plantes medicinals.

Aquesta aula està envoltada per un bosc i hem conegut diferents tipus d’arbres i plantes. També hem vist plantes aromàtiques amb propietats curatives com la farigola, el romaní, l’espígol…

En primer lloc hem passejat per fer una descoberta de l’espai del Bosc Turull. Hem identificat les plantes i les hem fotografiat. Després, hem entrat a l’aula i hem creat un mural del cos humà en el qual hem situat les diferents parts del cos que les plantes medicinals ajuden a cuidar.

Ha estat un taller molt interessant, sobretot perquè hem conegut un espai nou i que està molt a prop de l’escola.