Fem pel·lícules màgiques!

Els nens i nenes de 5è de primària vam anar a fer una activitat de cinema al Palau Alòs de Barcelona.

L’activitat consistia en fer una breu pel·lícula amb una taula molt especial, la Mash Up Table. Primer ens van repartir unes cartes en les quals, per una banda, hi havia  imatges i, per l’altra, un codi. Les havíem d’organitzar de manera que sortís un breu guió per a un curtmetratge. Després les vam posar en una taula que llegia el codi i els donava moviment i, ajuntant-les totes, es creava el curt. També vam escollir altres cartes que tenien música i altres podien fer diferents sorolls.

Segons com es movien les cartes damunt la taula, pujava o baixava el volum de la música o els sons especials. Per últim, mentre uns s’encarregaven de les cartes, altres posaven veu amb un micro als personatges que sortien. Al final de l’activitat vam poder veure totes les pel·lícules que havíem fet plegats.

Realment va ser una activitat fantàstica i molt recomanable!