Exposició sobre “Dones Il·lustres”

Al llarg d’aquest mes de febrer, a la biblioteca de l’escola estrenem una nova exposició centrada en apropar els nostres alumnes al coneixement de “Dones il·lustres” tot donant suport a l’eix central del carnaval d’enguany.

Moltes d’aquestes dones, il·lustres pels seus coneixements, per les seves investigacions i aportacions al món de les ciències, de les arts i de la cultura, per la seva manera d’entendre el món… no ho van tenir gens fàcil i sovint van haver de salvar importants obstacles. Cap d’elles, però, va defallir i totes van trobar la manera de superar-los.

Aquesta exposició vol ser un petit homenatge a totes elles i a la seva audàcia, passió, treball, esperit de superació, constància i esforç.