Estrenem nova pàgina web!

Estem molt contents d’anunciar-vos que ja tenim nova pàgina web!

Durant un temps hi hem estat donant voltes per tal de fer-la més propera a vosaltres, famílies de l’escola, i alhora mostrar a l’exterior la feina que fem a Projecte.

La nova web conserva l’esperit de l’anterior, però la fa més accessible a dispositius mòbils i tauletes. Ara si ens seguiu a twitter @EscolaProjecte o a Facebook https://www.facebook.com/EscolaProjecte estareu al corrent de totes les novetats que publiquem.

D’aquí uns dies totes les famílies rebreu un identificador i contrasenya per poder accedir a les galeries fotogràfiques, al menú de migdia i als documents que sovint necessiteu (calendari escolar, administració de medicaments, etc.).

Amb aquesta nova versió de la web també podreu gestionar les vostres dades i canviar, si així ho preferiu, la contrasenya.

Desitgem que la nova web millori la comunicació entre tots nosaltres i que pugueu conèixer de primera mà tot el que els vostres fills i filles fan a l’escola.

Cordialment,

L’equip de l’escola