Ep, seguim aquí! A Projecte acompanyem les nostres famílies i alumnes!

Les nova situació de confinament ens ha obligat a reorganitzar la major part de l’equip de l’escola i a desenvolupar activitats en línia amb el nostre alumnat i les nostres famílies. A cada etapa ens hem organitzat en funció de les edats, fent propostes educatives i lúdiques amb la voluntat de mantenir el contacte, la motivació i la feina que estàvem portant a terme de forma presencial. Seguim endavant!

A distància, però seguim estant al vostre costat, nens i nenes, nois i noies i famílies. Compteu amb nosaltres i amb el suport de l’escola en aquesta època que estem vivint i en la qual Projecte també us acompanya.

I mentre no ens tornem a veure presencialment, us volem fer arribar una abraçada ben grossa  a totes i tots amb aquest vídeo [FEU CLIC AQUÍ!]!!!

L’equip de l’escola