Entrem a un estudi de gravació

El grup de quart de primària hem enregistrat una cançó! No és cap broma, va de debò!

Durant el segon trimestre vàrem estar construint la lletra d’una cançó que parlés sobre el nostre projecte: canviar el parc de la Tamarita per fer-lo encara millor. Ens va quedar força bé i per fer la música ens van ajudar en Dani i en Ferran d’Els Amics de les Arts que van venir a l’escola amb teclats, micròfons i tot d’instruments electrònics.

La vàrem enregistrar i tot i que ens agradava moltíssim, les veus no se sentien del tot bé així que vàrem demanar ajuda a en Carlos, el pare de la Duna, que treballa al SAE Institute de Barcelona (http://www.sae.edu/) on tenen un estudi de gravació professional.

L’enregistrament ha sigut molt emocionant i creiem que la cançó ha quedat molt bé però encara haurem d’esperar uns dies per tenir la versió final. Així que la tinguem, la compartirem amb tots vosaltres a la pàgina web de l’escola.