Els nens i nenes de 6è hem participat a la Biatló escolar

Com altres cursos, els alumnes de 6è hem participat avui a l’activitat de Biatló escolar, juntament amb 3.400 nens i nenes de 6è de primària d’un total de 87 escoles de Barcelona.

L’activitat s’ha dut a terme a l’Anella Olímpica de Montjuïc. En primer lloc hem fet una cursa de natació a les piscines olímpiques Picornell. Hem nedat 50 metres. A continuació, ens hem posat la samarreta i les vambes i hem iniciat una cursa de 1.500 metres per l’anella olímpica. Sort que anàvem mullats perquè feia un sol de justícia!

Tot estava molt ben organitzat i, per una estona, ens hem sentit com grans esportistes amb els nervis de la competició.

En acabar, hem gaudit d’un bon pícnic en els jardins de Montjuïc i hem tornat contents a l’escola.