Els Cargols de P3 donem la benvinguda a la primavera amb els nostres padrins

Encara que aquest hivern no ha fet pas massa fred, els nens i nenes de P3 teníem moltes ganes de celebrar l’arribada d’aquesta estació.

Per això hem convidat els nostres padrins, el grup de quart de primària, a pintar quatre bonics murals per decorar l’escola. En un tres i no res la classe dels Cargols s’ha omplert de flors de tots colors, ocellets, abelles i marietes. Feia goig veure l’explosió de colors que porta la primavera.

A continuació podeu veure els quatre murals que hem fet plegats: un ha guanyat el premi al més creatiu, un altre ha estat el més original, el següent el més divertit i el darrer ha merescut el premi al més primaveral.

En el fons ens han agradat molt tots però sobretot el que més ens ha agradat ha estat passar una bona estona junts i celebrar que la primavera ja ha arribat!