Divendres 24 de novembre: Encants Solidaris

El divendres 24 de novembre, de 16.30h a 17.30h de la tarda, l’AFA torna a organitzar al pati de l’escola una nova edició dels Encants Solidaris.

La idea és fer un mercat solidari amb roba de nen/a i adults que tingueu a casa i que ja no feu servir. L’objectiu és donar sortida a tot el que es pot reutilitzar i està en bones condicions perquè algú altre ho pugui aprofitar.

Cada peça es vendrà al preu simbòlic d’1 euro i tots els diners que recollim els destinarem a Pallassos sense Fronteres (clowns.org), una ONG que viatja arreu del món per fer somriure a infants que viuen en països on hi ha conflictes armats o devastats per catàstrofes naturals.

Com en les altres edicions, la roba que no es vengui es donarà a Càritas.

Animeu-vos a fer el canvi d’armari i porteu-nos tot allò que us hagi quedat petit i que ja no penseu aprofitar. Si us plau, que la roba que porteu estigui neta i en bon estat! Penseu que algú altre la farà servir!

Podeu portar la vostra roba a l’escola a partir del dilluns 20 de novembre i deixar-la al vestíbul, en una caixa que hi haurà col·locada al costat de secretaria.

Us hi esperem!