Dibuix a l’aire lliure amb aquarel·les

El passat 21 d’octubre el grup de art de 4t d’ESO vam anar al parc del Putxet per dibuixar amb aquarel·les a l’aire lliure. Va ser una sortida de dues hores que vam compartir amb els companys i companyes de química, ja que anaven a fer un treball sobre el moviment i les forces de la natura.

El propòsit d’aquesta sortida era poder aprendre a dibuixar diferents estils de dibuix. En concret, en aprendre  a combinar un estil més de muntanya amb un de més de ciutat i jugar amb els primers i segons plans.

En aquesta sortida hem après a utilitzar les aquarel·les perquè al cap i a la fi, com ens va dir el Gabor, és una gota d’aigua amb color que és molt dificil d’utilizar però que cal aprendre per poder jugar amb les textures, els cromatismes, etc.

En general tots i totes nosaltres ens ho vam passar molt bé i vam compartir una estona meravellosa dibuixant la nostra ciutat a l’aire lliure.

Tomas Oller Blajot

4 ESO