Per la Diada de Sant Jordi… tallers de padrins i fillols!

Per la Diada de Sant Jordi els nois i les noies d’ESO vam fer unes activitats amb els fillols i les filloles: cada classe va fer una activitat diferent relacionada amb aquesta festa.

L’alumnat de 1r i de 2n d’ESO es van ajuntar amb els seus fillols i filloles per fer una rosa feta amb paper i una pinça. Amb el paper van fer els pètals, i els van pintar amb petites esponges de color vermell. La pinça la van pintar de verd amb el mateix mètode i la van enganxar en el paper enrotllat per fer la forma de la rosa. I per finalitzar-la van posar una petita cinta amb la senyera: va ser molt divertit!

Els de 3r d’ESO d’ESO van fer un punt de llibre. Van agafar una cartolina negra i la van retallar amb forma rectangular i li van enganxar un tros de pàgina d’un llibre de Roald Dahl, una mica més petit que la cartolina, i havien d’enganxar una rosa o un drac i pintar-la, i els va quedar genial!

I els de 4t d’ESO, en el seu últim any a l’escola, van fer una rosa de plastilina. Van agafar un tros de plastilina vermella i la van xafar, la van enrotllar i li van clavar un pal de polo a baix, i va quedar una rosa preciosa per regalar als seus amics i amigues!