Dia mundial de les persones refugiades

El dimarts 20 de juny, dia mundial de les persones refugiades, l’escola va dur a terme un acte solidari per donar visibilitat a un fet social que ens preocupa com a col·lectiu educatiu i que ha format part del treball d’aula del nostre alumnat d’infantil, primària i secundària.

Des de la Xarxa Educativa de Sarrià – Sant Gervasi, amb la qual hem estat treballant i col·laborant, va sorgir la iniciativa que tots els alumnes i mestres portéssim una samarreta blava i que ens féssim una fotografia plegats. Amb l’ajuda de la Marga, mestra de plàstica a primària, vam decidir fer una forma de peix que simbolitzés la llibertat de moure’s sense tenir en compte les fronteres. L’Enrique de Hériz, pare de l’escola, va col·laborar fent les fotografies.

Aquí podeu observar-ne el resultat. Creiem que va quedar fantàstic!