Construïm robots!

Durant el segon trimestre els nens i nenes de primer de primària hem fet  la nostra primera activitat de tecnologia: construir robots! Hem treballat en parelles per tal d’ajudar-nos, i hem hagut d’estar molt atentes i atents, fixant-nos molt en les instruccions de muntatge.

Un cop muntats els robots hem comprovat si funcionaven i hem jugat amb ells, fent-los anar d’un lloc a un altre, fent curses, etc. Després hem dedicat algunes sessions a crear els nostres propis robots, sense seguir instruccions, de manera que cada robot fos diferent dels altres.

Finalment ens hem proposat el repte d’inventar robots que dibuixin. I molts equips ho hem aconseguit! Hem trobat moltes maneres diferents de fer-los i hem vist que poden dibuixar línies rectes, corbes i cercles.

Quan tornem a l’escola continuarem la nostra feina amb els robots!

Podeu veure més fotos registrant-vos i accedint a la galeria fotogràfica.