Construïm amb maons gegants

Aquest Nadal el Tió de l’escola ens va cagar una caixa molt grossa on posava: “Per construir”. A dins hi havia moltes peces plegades de cartró que nosaltres no sabíem entendre massa bé, i per aquest motiu vam portar-les als nois i noies de l’ESO per si ens les podien muntar.

I a poc a poc van anar apareixent peces de cartró gegants a la classe. Des d’aquí us volem donar les gràcies a totes i tots els que hi heu col·laborat!

Aquestes peces gegants formen part de l’ambient de construccions d’infantil que portem a terme cada dimarts, dimecres i dijous de cada setmana. Allà gaudim plegats jugant a fer i desfer, pujar i baixar, crear i destruir… Ens encanta veure com una torre que ens ha costat molt de fer i que arriba “al cel”, cau de cop i volta.

Per aquest motiu volíem compartir amb vosaltres la nostra il·lusió, que es tradueix en una petita mostra de fotografies que veureu a la galeria fotogràfica.