Compartim escola amb les Girafes!

Una tarda de divendres de principis del mes de març les Girafes vam reunir-nos amb les nostres mares i els nostres pares per jugar plegats al Joc Perdut (una mica modificat i preparat a l’estil Projecte). Primer de tot vam exposar el nostre discurs, que vam estar tota una setmana assajant perquè a l’hora del directe no estiguéssim massa nerviosos i nervioses. Després vam acompanyar a totes les famílies a la pista de bàsquet, que era el lloc pensat per portar a terme la nostra activitat. Un cop allà vam jugar plegats al joc del Tortell, al de La forma de caminar, al de Les Pomes i Pomeres i al del Semàfor. Quina gràcia veure les nostres mares i els nostres pares fent esport i també un gran esforç. Un cop vam haver acabat els quatre jocs vam donar quatre pistes a les famílies perquè endevinessin quin joc faltava per jugar: el Joc Perdut!

Pistes: Són uns animals mitològics, s’assemblen a les serps, tenen de dos a quatre potes, poden tenir ales, treuen foc pels queixals, guarden tresors en solitari i són molt savis. Els dracs xinesos! A la primera pista ja ens ho pensàvem, i a la segona ja sabíem de què es tractava! Que ràpids que som! Un cop explicat el joc, les mares i pares van venir amb nosaltres a la pista i s’ho van passar pipa! Per finalitzar vam respirar i vam fer rotllana per regalar-nos el nostre nom. Moltes gràcies a tots i totes! Va ser una tarda que de ben segur recordarem amb molt d’afecte i per molt de temps.

Podeu veure un vídeo resum registrant-vos i accedint a la galeria fotogràfica.