La Comissió de Sostenibilitat per un nou model de mobilitat urbana

Durant la segona setmana del mes de novembre, els nois i noies de la Comissió de Sostenibilitat de l’AG21 (amb les nostres armilles i els nostres barrets brillants de color verd!) vam estar fent enquestes a la vorera del davant de l’escola.

Vam preguntar a totes aquelles famílies que estaven aparcades en doble fila per què venien en cotxe a l’escola.

Els vam explicar que al cap de pocs dies passaria per allà l’autobús (V13) i que ja no podrien estacionar d’aquella forma.

Vam fer-ho de manera que anàvem repartint unes targetes on posàvem un gomet de color verd si era la primera vegada que els avisàvem, color groc si era la segona vegada i color vermell si ja era la tercera vegada.

Quan una família tenia els tres gomets (el semàfor complet) havia de pagar penyora (pensada pels nois i noies!).

Donem les gràcies a l’avi que molt amablement ens va portar el berenar després de posar-li el color vermell!

Seguirem reflexionant i treballant per un nou model de mobilitat sostenible a la nostra ciutat.

Moltes gràcies!