Un circuit ben especial

Durant aquests 2 dies de les Jornades de valors del curs 2019-20, on hem treballat la inclusió, els Cargols i els Peixos hem fet diferents activitats. Hem après i ens ho hem passat molt bé. Una de les activitats que volem compartir amb vosaltres és l’activitat que hem fet conjuntament a la pista de bàsquet de l’escola.

Les mestres ens han donat diferents materials com les xanques de colors, un cuc molt llarg per fer equilibris, cons per fer circuits, pilotes, sacs per fer curses de sacs… A més també ens van proposar anar agafats de la mà per parelles i així un de nosaltres feia de guia i l’altre era el que portava els ulls tapats amb un antifaç.

Ha estat molt divertit experimentar amb sensacions que normalment no experimentem pel simple fet que no estem acostumats a anar caminant sense veure res i deixant que un company/a ens vagi guiant per un espai ple d’obstacles (no és fàcil deixar-se portar i confiar).

Posar-se a la pell de l’altre és difícil però si anem provant i hi posem ganes, segur que anirem entenent que hem d’ajudar als altres si els fa falta, per una banda, i que ser diferent ens enriqueix i ens suma.

Seguim sumant!