Celebrem el Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència

El dia 11 de febrer hem celebrat el Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència. Aquesta data es va començar a celebrar a partir del 22 de desembre del 2015, i tenia com a objectiu la igualtat de condicions de les dones i les nenes en l’educació i en el seu rol en la ciència i la tecnologia.

Al llarg d’aquest dia es vol fomentar el fet de que les dones i les nenes també formin part del món de les idees científiques i tecnològiques i recordar, també, totes aquelles dones que varen fer grans descobriments, però per culpa de l’època i de la societat patriarcal en què vivien no van ser reconegudes com es mereixien.

Per celebrar aquest dia, a l’escola hem organitzat una xerrada en la qual la Belén Galofré, científica d’Aigües de Barcelona, ens ha explicat la seva feina diària en un laboratori. Hem vist com amb voluntat i perseverança tant dones com homes poden tenir feines amb càrrecs importants i conciliar-ho amb la vida familiar.